onsdag 29. august 2012

DIY: Forandring fryder

Har lenge gått og irritert meg over det gamle spisebordet
Det har vært litt for voldsomt i vår lille stue rett og slett
Og ikke minst har det vært for høyt
Så vi bestemte oss for å bytte ut understellet (ler litt av det ordet, men kommer IKKE på noe bedre)

En snartur på Ikea for et par uker siden resulterte i to nye bordbukker
og VIPS et helt nytt bord
Det føles ihvertfall slik
Det ble mye nettere OG endelig sitter vi passe høyt
 Og jeg som for ikke lenge siden aller helst skulle hatt et massivt spisebord 

Har lagt min elsk på stål/betong + tre sammen 
Så for meg er dette midt i blinken... akkurat NÅ! :)




Bordplata er kjøpt ubehandlet etter mål hos H.C Thaugland og lakkbeiset i grått


En fin kveld ønskes nye og gamle lesere! :)



16 kommentarer:

  1. Gratulerer med nytt bord:)
    Mulig jeg er helt dum, men jeg ser ingen forskjell fra deg gamle jeg...Blingser jeg på mine eldre dager? hehe....
    Vi har de samme stolene ser jeg, bruker de som ekstra stoler når vi er mange til bords her. Kjekke de altså, tar jo så liten plass også:)
    Klem i fleng!

    SvarSlett
  2. - aha...nå så jeg, det er understellet som er forandret ja:) Få skylde på ammetåke her. Men det var ganske likt det dere hadde?
    Så herlig når man er fornøyd med endringer- kos deg med bordet ditt:)

    SvarSlett
  3. Eit tøft og industrielt understell (bra navn, hi, hi...!). Ha ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett
  4. Kjempetøft! Og lurt.. Så enkelt kan det gjøres..!

    Hilsen Turid

    SvarSlett
  5. Kjekt med små justeringer som enkelt lar seg gjøre!!

    SvarSlett
  6. Hei igjen. På jobb idag fant jeg ut vi hadde 1 peace pute igjen!! Ønsker du denne? Klem :)

    SvarSlett
  7. Det ble kjempefint, røft, tøft og lekkert! :D

    SvarSlett
  8. Så hyggelig hilsen å få i innboksen da! Hjertelig takk:) Moro å kunne gjøre en slik "make over" på bordet da! Ønsker deg en deilig helg!

    SvarSlett
  9. Elsker små forandringer som gjør underverker ;) Dette såg kjempefint ut!
    Blir misunnelig på dere kreative sjeler ;)

    Ha en fin fredagskveld :)

    SvarSlett
  10. Så herlig med enkle forandringer som likevel gjør en stor forvandling :)

    Takk for koselige ord inne hos meg !

    God helg

    Klem Monic/Fru Sjøaker

    SvarSlett
  11. DET var fint!!

    For en lur idé :)

    Stål - betong - tre ER en finfin kombinasjon ja..

    klem
    Cecilie

    SvarSlett
  12. Beautiful table! Love your dining room!!!

    Liefs Lisanne

    SvarSlett
  13. Så fint! :) Hvor har du kjøpt stolene?

    SvarSlett
  14. Knalltøft! Sett på samme understell selv, tenker å lage nytt kjøkkenbord. Etter å ha sett dette hos deg nå er jeg sikker på at det blir helt rett! Så da er det bare å komme seg en tur til Ikea;) Legger meg til som følger hos deg jeg, for her var det mye fint :) Klem

    SvarSlett
  15. Nice!! I love your table. Thinking of doing the same.
    It's so easy and affordable :)

    Greets Miranda
    www.lekkerfrisss.blogspot.com

    SvarSlett
  16. Very cool table. I'm doing an article for our school magazine about DIY projects. I would very much like to have your permission to use the picture of your table? You will of course be credited below the picture. I will write the webadress to your blog.
    Kind regards Majbritt

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...