lørdag 7. juli 2012

HANGUP

Jeg har fått totalt HANGUP
Og det er selvsagt i en STOL

Da vi i forrige uke fjernet lekegrinda fra stua fikk vi plutselig "mye" plass.
I lang tid har jeg siklet på disse Acapulco-stolene. Jeg fikk derfor den briliante idé om å endelig kjøpe en.
Dvs. en KOPI. Originalen er veldig dyr, og Åhlens sin Ocean stol går (visstnok) for å være en meget god kopi

Originalen



Kopien



Det er bare ett stort MEN
Den er nemlig UTSOLGT! I HELE Norge faktisk.

KRISE! What to do?

                                          * Kjøpe originalen? Da må det iallefall spares penger
                                        * Vente til januar. Da får de igjen svarte stoler (jeg har egentlig lyst på hvit)
                                        * Følge med på Finn om noen selger brukt.
                                          * Håpe på mirakler. Kanskje noen andre finner på å produsere
                                            en kopi? Eller noen bare dukker opp på døra med en stol til meg?

 En ting er ihvertfall sikkert;  Jakten er ikke over!

God lørdag til deg som titter innom :)


-Vk-






7 kommentarer:

  1. Ahhh..
    Disse stolene her er FANTASTIAKE..
    Originale eller ei..
    Kjipt de er utsolgt over hele landet :/

    Lykke til uansett :)

    SvarSlett
  2. Ja, disse stolene er kule altså!
    ...får håpe at det er noen som ser innlegget ditt og vil selge deg en!
    *krysser fingrene for deg*

    ...sere jeg plutselig en tilsalgs kommer jeg til å tenke på deg ihvertfall!:)

    Ønsker deg en flott helg videre!
    klememr

    SvarSlett
  3. Har huge HANGUP på den selv! Den ble nesten med meg hjem fra Åhlens i vår faktisk, men blir for massiv i stuen min...dessverre.
    Håper du får tak i den til slutt:)
    KLEM I FLENG!

    SvarSlett
  4. digger også stolene!
    Og jeg så to svarte i Lillehammer i dag!
    Bare et tips -selv om du helst vil ha hvite ;)

    Håper du får fatt i dem til slutt!

    SvarSlett
  5. Å, håper den ekstra plassen dere har fått, blir fylt av en sånn stol etterhvert! Ja! De er fine!

    SvarSlett
  6. Ja de er tøffe!! Har også sett på disse en stund - kan brukes både inne og ute.
    Jeg har uansett ikke plass - lykke til i jakten - håper du finner!
    Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...