fredag 15. juni 2012

Svart eller hvitt? Eller svart & hvitt?

Svart og hvitt sammen er så tøft. Etter en lang periode hvor alt skal være hvitt og lyst synes jeg det er fint med noen sorte elementer i interiøret.

Ser at det er flere og flere som nå velger svarte gulv. Et svart gulv er et dristig valg. Men det er ingen tvil om at det gir rommet egenart. Mange velger å kombinere de svarte gulvene med helt lyse interiørartikler for å fremheve kontrasten og dramatikken.

Hva synes dere? Er det fortsatt hvitt som gjelder? 

La dere inspirere av disse svart/hvite hjemmene :)



 

 



















 Det vil neppe komme for mange mørke ting i vårt hjem da lyse hundehår og mørke flater rett og slett ikke går sammen.

Drømmer stadig om hvitt gulv, og får jeg sjansen til å bytte gulv skal jeg kjempe med nebb og klør for å få det  hvitt (for det tror jeg at jeg må. Bor sammen med en praktiker, som mener at det er såååå upraktisk. Må jo si meg enig i det, men søren heller... fornuften trenger ikke råde HVER gang! he he)


En fin fredag til deg!

Klem








5 kommentarer:

  1. Elsker det !!! Jeg vil ha svarte gulv og svarte kontraster !!!
    God helg :-) klem

    SvarSlett
  2. Enig med deg !! Drømmer også om hvite gulv. Blir vel med drømmen tenker jeg, iallefall for nå. Men hvem vet:) Er sååå fornøyd med våre hvite trapper og synes IKKE de blir noe mer møkkete eller at de blir fort stygge. Nå ser man faktisk når de kommer "møkk" på de, og man tar det med en gang:)
    KlemKlem:)

    SvarSlett
  3. Såå fine inspirasjonsbilder! Selv kunne jeg godt tenkt meg sorte gulv, men kanskje med en mer beiset finish enn malt. Det samme gjelder vel egentlig lysere gulv;) Tusen takk for så hyggelig kommentar hos meg og i lige måde;) Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...