fredag 22. juni 2012

Smak av pasteller

Det er fredag, sommer og tid for pasteller!

Også i mitt hjem har det siste halvåret dukket opp noen få elementer av disse søte fargene...




Min kjære Trevisio, lampe kjøpt hos Hus & Hage


Turkismalt krakk fra Ikea
Mintgrønn rustikk stol fra  Hjemitiden
Pute fra Retroliv


Mintgrønne sushiasjetter fra TGR


Lattekopper fra IKEA, t-lysholdere fra Nille og siste utgave av kk Living

Teppe fra Home & Cottage (+ rosa/hvite sneakers fra Roots)

Turkismalt såpedispenser, Stelton vannflaske og fargerik tape


Blir rett og slett glad av pastellfarger (bare det ikke blir for mye..)

God fredag til dere!

Klem

2 kommentarer:

  1. Hei, så utrolig fine bilder du tar;)
    Pastellampa var nydelig!:)
    Takk for koselig kommentar og følger deg jeg også:)
    Fin fredagskveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Synes selv jeg har noe å jobbe med der, men... :)

      Veldig hyggelig at du vil følge meg!

      klem

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...