mandag 4. juni 2012

Pure & Original

Jeg får bare ikke skrytt nok av kalkmalingen fra Pure & Original. Etter et betongtapet-innlegg på min gode venninne, Flisan's blogg, tenkte jeg det var på tide å gjøre ferdig dette innlegget. Det er ihvertfall ingen tvil om at betong-looken er hot som aldri før...



Ingen hemmelighet at jeg er superfornøyd med "betongveggen" vår. Er virkelig et godt alternativ til tapet, hvis man ønsker et riktig betongpreg og synes tapet er vanskelig å få på (som meg)

+ Organisk maling, luktfri
+ Superduper lett å ta på, resulatet skal jo bli ujevnt, så for best resultat skal man faktisk aller helst male i kryss og tvers
+ Får en veldig ekte betongeffekt

- Det koster 499,- for 1 liter, så hvis man skal male mye kan det fort bli dyrt

Malingen kommer fra Nederland og fås kjøpt hos Edda interiør


Ta en titt på disse inspirerende bildene -  Kunne veldig gjerne tenkt meg et slikt bad!















Ellers håper jeg dere har hatt en fin helg.
Jeg er vel tilbake i jobb. Begynner å føle på den nye hverdagen igjen, på godt og vondt.
Tiden strekker ikke like mye til lenger gitt.

Ha en herlig mandag!


1 kommentar:

  1. Uberkult !! Veggen hos dere gjorde seg veldig synes jeg:)
    God mandagskveld klem fra meg!!!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...