tirsdag 19. juni 2012

Muuto

Muuto er dansk (ikke overraskende!)
Navnet kommer fra det finske språk og betyr "Nytt perspektiv"
Her håndplukkes designertalenter fra hele skandinavia
Originale former og innovative løsninger

I mine øyne: Stilrent, enkelt og elegant

Jeg skulle gjerne hatt det aller meste - ta en titt!


















Det beste av alt er at prisene absolutt er overkommelige.
Her kan man kjøpe Muuto design på nett :)
For de av dere som foretrekker å shoppe live er dette butikkene som selger merket i Norge

God shopping!

5 kommentarer:

  1. Mye kult !
    jeg har crushed skålen fra MUUTO og er veldig glad i den !! vil ha mer,,,,

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Så flott at du la igjen et spor etter deg på bloggen min - da fat jeg deg :-(
    For en fin blogg du har! Jeg følger gjerne deg også :-)

    Nyt torsdagskvelden :-)
    Klem fra janicke

    SvarSlett
  3. Digger muuto - selv om jeg ikke eier noe som helst fra muuto enda, føler jeg det er skikkelig meg. hehe... Masse på ønskelisten derfra, ja.

    Takk for koselig kommentar hos meg. Kjekt å finne bloggen din:-)

    Ellers ser jeg at du også åpner opp sinnet for svart - ja, jeg har også sansen for svart... tror nok ikke jeg kunne hatt svarte gulv, men liker i større grad svarte flater enn hva jeg gjorde før... så får vi se om det er varig eller et blaff. Elegant er det iallefall!

    SvarSlett
  4. Takk for fine kommentarer inne hos meg! Muuto har mange herlige produkter - veldig fornøyd med mitt første innkjøp!
    Legger meg til som følger her hos deg og skroller meg litt videre nedover.
    Fin kveld til deg!
    :)

    SvarSlett
  5. Hei! Takk for kommentar hos meg! Så fin blogg du har også! :)
    Mange fine produkter fra Muuto, ja, digger både former og farger!
    Håper du har en fin frionsdag i sola!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...