onsdag 23. mai 2012

S O M M E R

For en fantastisk flott dag vi hadde i tigerstaden i går. Sommeren har virkelig kommet til østlandet.
Og jammen ser det ut til at pinsen kommer til å bli like fin, jippi!

Gårsdagens fridag ble benyttet til kos, lange trilleturer og syrinjakt.


Jeg elsker syrin. Både fargen, utseendet og lukten.  
I et dolmoglass og en boks med heklet potteskjulere ble det sommerlig i heimen :)





Barna vel plassert til sengs og gubben sendt på Metallica-konsert startet jeg på balkongprosjektet mitt. Et prosjekt jeg skulle startet på i fjor sommer (velger å skylde på værgudene for at det ble et år forsinket). Nemlig møbelbeising, puh!

Godt man ikke alltid vet hvor mye tid alt tar før man har startet på det. For da er jeg redd det hadde vært mye ugjort i mitt hjem, he he.

Disse ikea-møblene får iallefall ny farge, noe jeg håper blir verdt jobben :)

Det ferdige resultatet  kommer, om forhåpentligvis ikke altfor lenge!




Håper dere får nok en flott dag i solen!
Jeg må nok tilbringe min innendørs, på jobb, dessverre. Men sånn er det nå bare.

Sommerklem!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...