søndag 8. april 2012

Godagers

Foruten finn.no er Godagers min absolutte favoritt nettbutikk når det gjelder retro-inspirerte produkter. De fører produkter fra epoken "Mid Century Modern Design" (1950-1980), og prisene er absolutt overkommelige. Man skal ikke trenge "å slakte sparegrisen" for å handle her, ifølge demselv.

Her er det viktig å være kjapp på labben for erfaringsvis blir de mest populære tingene utsolgt samme dag som de legges på nett. Men følger man med på når det kommer nye produkter kan man alltids klare å gjøre et varp.


Det første produktet jeg forelsket meg i, som jeg fortsatt ikke har glemt, er denne sennepsgule stolen.

Har i flere mnd surfet nettet på finn for lignende stol, uten hell. Men har ikke gitt opp ennå :)












Her er en liten samling av andre favoritter fra Godagers
(det aller meste er solgt, dessverre)

Kommode, avisstativ, bord og puff - alt i skje nk



Teak speil, skjenk, skolestoler, pendler


Erik Kold bokser, Cathrineholm, teak stol og bord


Alle gjenstander er originale fra sin tid. Teakmøblene er så enkle, spinkle og elegante. Jeg drømmer stadig om å innrede ett rom gjennomført i denne stilen, en kjellerstue eller et gjesterom. Får visst ikke nok :)


Ha en deilig søndag!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...