lørdag 7. april 2012

Frem fra glemselen

Vel tilbake til byen etter noen avslappende dager hos mine foreldre.

Fikk inspirasjon av Hiltonfruen til å luske litt i skapene hjemme. Selvom det aller meste fra min barndom har endt sine dager på fyllinga, fant jeg noen få ting, som kanskje kan få nytt liv hjemme hos meg.


Gamle krydderkrukker (brun og hvite), norgesglass og rød ildfast form fra 70-tallet

Jeg trosset en svært motvillig samboer og tok denne minnerike doningen med meg tilbake til Oslo. Spiller vel ingen rolle om den er litt skev og har noen hull sålenge den bringer frem så mye minner! Er nok en stund igjen til lille-prinsessa kan trille rundt på den, men klarte ikke å dy meg. Den er jo så dekorativ på jente/retro-rommet og tenkte den foreløpig kunne fungere som oppbevaringssted for leker (så gjør den iallefall litt nytte for seg der den tar opp plass, he he!)


Min gamle dukkevogn


Ha en god og minnerik påskeaften!!!


1 kommentar:

  1. For en KUL KUL vogn !! Tenker snuppa skal trille dukkene sine i den etterhvert:-)
    Klem !!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...