fredag 20. april 2012

En grønn stol

Se hva som dumpet ned i posten hos meg i forrige uke. Jammen snill postmann jeg har :)

Jeg har siklet på denne stolen i lang tid. Når Hjem i tiden hadde 40% på alle varer + fri frakt i hele påsken så hev jeg meg rundt. Så rett og slett ingen grunn til å vente på bursdagen min. Og nå er den min...

Rustikk stol fra Hjem i tiden

Når sant skal sies, så har jeg en sambo som IKKE deler min sans for denne rustikke og røffe stilen. Han ristet vel egentlig bare på hodet, og mumlet noe om at dette var noe av det "styggeste han hadde sett".

Jeg har iallefall sørget for at den har fått "hedersplassen" mot gangen. Så får vi se om den blir  "degradert" til en plass rundt spisebordet - eller i værste fall måtte se seg om etter en ny eier... øh!

Ha en GOD fredag og helg!

Klem

3 kommentarer:

  1. Grattis med ny stol ! Tenker sabo er glad for denne ja, hehe...
    God helgeklem:)

    SvarSlett
  2. Ja, det kan du tro :) God klem tilbake!

    SvarSlett
  3. Samboeren følger ikke med i tiden, stolen er kjempekul ! grattis !

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...