onsdag 18. april 2012

Brukte skatter

Det er ingen hemmelighet at jeg har dilla på å handle brukt. De beste kjøpene har jeg, uten tvil, gjort på norges største bruktmarked, FINN DOT NO.

Fikk lyst å vise frem noen av mine beste bruktkjøp :)



Denne kommoden kjøpe jeg for 6 år siden - Pris: 300,- 
Den har fulgt meg i 2 boliger allerede og håper den tåler
enda en flytting




Dette speilet er et av mine aller beste kjøp. 
Det er et originalspeil fra Arendals rammefabrikk & kunsthandel
Det kjøpte jeg for ca 3 år siden
Pris: 150,-




Denne stolen kjøpte jeg for 1/2 år siden
Pris: 150,-
Synes den var så mye finere enn den så ut på nett, så den har fått beholde sin originalitet




Stålampe, 70-talls
Pris: 100,-
Barnelampe, 70-talls
Pris: 50,-




9 stk Norgesglass (har gitt bort 2)
Pris: 200,-


Blogges! Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...