mandag 19. mars 2012

Shop till you drop

Jeg og lillesnupp dro en tur til byen. Hadde lyst å ta en runde innom favorittbutikkene for å "sondere terrenget". Det føltes (!) lenge siden sist nå. Har vært mye interiørfokus siste ukene, så var godt å få prøvd litt klær og sko igjen.

Foruten strikkepinner (nå er det ingen vei tilbake på strikkeprosjektet mitt) og tøfler til storebror ble følgende med meg hjem:



- Basistopper/singletter fra Monki (et godt alternativ til H&M når det kommer til basistøy, synes jeg)
- Ring fra en av mine favorittbutikker, Weekday
- Loafers fra Din sko
- Skinnjakke fra Zara

 Hadde siklet på en lignende skinnjakke på Topshop, så hjertet slo litt ekstra når jeg oppdaget en av de ansatte på Zara tok de ut av eskene.

Er fornøyd med dagens handel, selvom det kanskje ikke var så heldig for lommeboka. Får leve på luft, kjærlighet og trening, ting som er gratis, resten av mnd :)

Ha en fin mandag - vi blogges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...