søndag 25. mars 2012

Cheese, please!

Denne helgen har vært innholdsrik. Lørdag tok jeg med snuppa på loppemarked. Hadde jeg vært alene og hatt større bil (har leiebil da den andre er på service), hadde jeg nok rasket med meg et par ting til. For en gangs skyld var det ikke avskrekkende mye folk heller. Men EN ting overrasket meg; det har blitt DYRT! Iallefall på kjøkkenavdelingen... herregud. Fant et par fine boller i aluminium, men lot de seile. Får være grenser hva man gir for sånt... det er tross alt LOPPEMARKED!

Vel, alt var ikke like dyrt. Jeg rasket med meg følgende hjem



I dag har jeg og barna vært i barnebursdag mens far sjøl har jobbet. Hadde middagsgjester i ettermiddag. Jeg valgte å servere min sveitsiske favoritt, Raclette. Masse nam nam ost, kjøtt og grønnsaker. Ble jammen litt vin også. Syntes det var vel fortjent :)



Nå er det tv-tid resten. Ha en fin kveld til dere og!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...