tirsdag 21. februar 2012

Tallerkenhylle ♥

For noen uker siden fikk jeg endelig tak i en tallerkenhylle og det til en svært anstendig pris. Retrorosa heter nettbutikken, som ligger på Bekkestua. Noe motvillig dro jeg med meg gubben for å hente den. Den var opprinnelig blå, noe som appelerte til gutterommet. Selvom den alltid var tenkt å skulle henge på gutterommet syntes jeg blåfargen var fæl, så endte selvsagt med å male den hvit. Kjøpte kroker, som jeg satte i helt nederst for oppheng av småting :)



Syntes den ble svært så dekorativ. Spesielt fin til blåfargen på rommet. Når det er sagt er planen (må være absolutt siste-pri) på et-eller-annet tidspunkt å male rommet hvitt.Vet rett og slett ikke hvor tankene mine var når det rommet ble pusset opp. For ikke å snakke om den stygge strien. Puh, har en jobb der!


Nydelige teak kommoden




På fredag hentet jeg også hjem en nydelig teak kommode, som jeg kjøpte på Finn. Var godt å få ikea-kommoden byttet ut med noe ordentlig. Kommoden er så velholdt at det nesten er synd å gjøre noe med den. MEN... den skal få en herlig makeover. Dette er mitt neste prosjekt, et prosjekt jeg tror vil til å ta litt tid. Gleder meg sånn til det ferdige resultatet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...