fredag 17. februar 2012

Endelig...

er jeg altså igang med bloggingen. Litt skremmende er det å skulle utlevere seg, men Etter utallige timer med surfing på andre blogger ble rett og slett lysten og skrivekløen for stor. Blir gøy å dokumentere ideer, tanker og erfaringer fremover. Så får vi se hvor det går :-)

Vinkasse


Endelig fikk jeg også en flott vinkasse i hus. En tysk en. Har lenge siklet på de. Er vel snart ingen hjem uten, men siden de både er utrolig praktiske og fine, klarte jeg ikke dy meg. 150,- var slett ikke så galt heller (har aldri tålmodighet til å vente på å finne noe sånt gratis)

Den har foreløpig fått en litt bortgjemt plass i lampekroken. Tror dette er en av tingene jeg kommer hjem med, som samboer må bruke litt tid på å venne seg til. Derfor denne plassen. Ha ha! Altså bord til lampa mi, som jeg kjøpte i Dubai for 5 år siden. Har egentlig vært litt lei av lampa, men føler ikke at den er helt klar for pensjonstilværelsen heller...


Nå skal jeg igang med baking. I dag skal 3-åringen feires med brask og bram. Ha en fin lørdag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...